Знову двійка: чи лаяти за погані оцінки?

Тепер, ставши дорослими, ми розуміємо, що між колись отриманою злощасною двійкою з геометрії і тим, як склалася доля , немає безпосереднього зв’язку . Або, принаймні, усвідомлюємо , що погані оцінки в школі- не така трагедія , як здавалося колись , десять років тому , двадцять , тридцять …  Жіночий сайт Дівчата розмірковує, чи варто в такому випадку корити дітей за погані оцінки?

 погані оцінки

Мабуть, однозначно відповісти на це питання не можна . Потрібно розглядати кожну конкретну ситуацію , ставлення дитини до уроків , її здібності, рівень відповідальності , ледарювала вона чи була старанною. Але перш ніж , побачивши щоденник з поганою оцінкою, дорікати і вже тим більше карати, варто пам’ятати про декілька речей . Про них ми сьогодні і поговоримо.

По-перше, варто з’ясувати причину . Може , «двієчник» погано себе почував , розгубився , «нажив » конфлікт з учителем , буває всяке. І тоді потрібно вирішувати саме ту проблему , яка вплинула на погану оцінку , це проблема важливіша.

По-друге, можна скласти значний список відомих , талановитих , успішних людей, що погано вчилися в шкільні роки. Отто фон Бісмарк і Антон Чехов не показували ніяких успіхів на ниві шкільної освіти , Томаса Едісона визнали безнадійним , Ейнштейна виключили за неуспішність , Генрі Форд все життя писав з помилками , Уїнстон Черчілль вважався дурнуватим , а Біллу Гейтсу не допомогло навіть обіцянка батьків оплачувати кожне зароблене » відмінно «. Звичайно , двійка в щоденнику не означає , що ваша дитина — майбутній геній . Але ймовірно її інтереси концентруються навколо іншого шкільного (або не шкільного ) предмета. Там вона себе і проявить.

Крім того, погана оцінка доводить не відсутність здібностей , а відсутність інтересу, бажання займатися , завзятості. Ще одного знаменитого вченого  Ісаака Ньютона , який навчався кепсько , побив однокашник . Несподівано для всіх Ісаак швидко нагнав і перегнав по навчанню весь клас. Просто тому , що вирішив бути першим. Велика сила мотивації! У цьому секрет легкого осягнення знань (і отримання хороших оцінок ) — мотивація , інтерес , захопленість .

Психологи кажуть, що за хороші оцінки обов’язково потрібно хвалити. А за погані – не лаяти, особливо  якщо дитина засмучена. Адже це може призвести до того , що ваша дитина може почати боятися власних невдач, помилок, може стати не впевненою у собі. Помилки — природні і здійснювати їх — нормально. Може, варто не лаяти , а підбадьорити?

А ви як реагуєте на погані оцінки в щоденнику?

 

Опубліковано в розділі: Навчання та розвиток

Також читайте:

Весняна клумба: вибираємо квіти для посадки Весняна клумба: вибираємо квіти для посадки
Як провести 8 березня або чого хоче жінка? Як провести 8 березня або чого хоче жінка?
Алергія на руках Алергія на руках
Знову двійка: чи лаяти за погані оцінки? Знову двійка: чи лаяти за погані оцінки?

Залишити коментар:

Залишити коментар
© 2018 Дівчата.in.ua. Копіювання матеріалів сайту можливе лише при активному гіперпосиланні.