Правильне прибирання

Правильна прибирання — поступове прибирання, а не дводенний марафон по квартирі зі шваброю і ганчіркою. Розкриємо суть системи і розповімо, як правильно наводити порядок у квартирі, не витрачаючи багато часу.

Правильне прибиранняПорівняно недавно, в 1999 році, в Америці з’явилася система під назвою «FlyLady», організована домогосподаркою. Суть її зводилася до того, щоб зробити прибирання вдома не виснажливим, а приємним і поступовим заняттям. Адже ми не затіваємо генеральне прибирання кожен день, а в кращому випадку два рази на тиждень і витрачаємо на це всі вихідні. Якщо щодня робити щось одне: мити раковину у ванній, протирати люстру у вітальні та інше, то незабаром в будинку не буде жодного брудного і запорошеного місця!

Коротенько відзначимо основні правила, яких повинна дотримуватися кожна порядна домогосподарка:

• Всю квартиру слід розділити на зони і крок за кроком наводити порядок протягом тижня саме в конкретному приміщенні, не «розпорошуючись» на інші: перший тиждень витрачаємо на прибирання, наприклад, коридору і кладовки, другий тиждень віддається кухні, третій — ванній та дитячій кімнаті (якщо її немає, то туалету), четвертий — спальні, залишок днів місяця витрачаємо на вітальню.

• Мийка раковин в будинку має проводитися кожен день!

• Вранці приводимо себе до ладу: зачісуємося, фарбуємося, одягаємося — одним словом, робимо все, щоб неочікувані гості не застали Вас зненацька в запраному халаті і з нерозчесаним волоссям.

• Рутинні справи: ранкові турботи, денні справи і вечірнє підведення підсумків, складання плану на наступний день

• П’ятнадцятихвилинне  прибирання у визначеній зоні. Якщо це коридор, то ставимо на місце взуття, розбираємо одяг на вішалці, розносимо по кімнатах розкидані речі; якщо це ванна, то миємо саму ванну, дзеркало і т. д. Коротше кажучи, п’ять разів на тиждень прибираємо намічену зону по п’ятнадцять хвилин, у вихідні тільки відпочиваємо!

• Щотижневе правильне прибирання зводиться до 70 — хвилин екстрених дій: пилососимо, пробігаємо з мокрою ганчіркою по підлозі у всіх приміщеннях, витираємо пил на полицях, меблях, відмиваємо забризкані дзеркала, а також викидаємо сміття, що зібралося, міняємо постільну білизну, перемо її. Все, що не встигли, заносимо в тижневий список рутинних справ!

• Весь непотріб — у відро для сміття: безкоштовні газети, рекламні проспекти, фантики, обгортки — в день має набиратися не менше 20 непотрібних речей.

• Ніколи не чекаємо забруднення предметів до запаморочливого стану : забруднили — помили

• «П’ятихвилинне рятування» кожен день найбільш захаращеного та забрудненого приміщення.

 Комусь може здатися безумством: одягатися заради прибирання, приділяти після важкого робочого дня час ще й прибиранню квартири та інші спірні пункти даної системи. Але погодьтеся, подібний розпорядок дня не дозволить Вам забути щось важливе, дисциплінує і Вас і Ваших близьких, допомагає правильно організовувати свій час. Якщо випадково нагряне свекруха, подруга або сусідка, то вони будуть здивовані сяючою чистотою Вашої квартири. Зміниться і саме Ваше ставлення до прибирання. Отже, правильне прибирання квартири повинно виглядати приблизно подібним чином.

Якщо поступово, день за днем, привчати себе і близьких до чистоти й охайності, виконуючи вищеописані правила, то через деякий час Ви просто не впізнаєте своє житло і повністю зміните своє ставлення до настільки невдячної колись праці домогосподарки!

Всього найкращого!

Опубліковано в розділі: Дім Теги: 

Також читайте:

Весняна клумба: вибираємо квіти для посадки Весняна клумба: вибираємо квіти для посадки
Як провести 8 березня або чого хоче жінка? Як провести 8 березня або чого хоче жінка?
Алергія на руках Алергія на руках
Знову двійка: чи лаяти за погані оцінки? Знову двійка: чи лаяти за погані оцінки?

Залишити коментар:

Залишити коментар
© 2018 Дівчата.in.ua. Копіювання матеріалів сайту можливе лише при активному гіперпосиланні.